Ai primit produsul defect sau avariat?

Aplică pentru returul acestuia în doar câteva secunde

👍 Produsele care sunt acceptate pentru retur

✅ Produsele insotite de ambalajul original

✅ Produsele ce nu au suferit modificari sau daune fizice

✅ Produsele ce nu au suferit modificari software

✅ Produsele ce sunt insotite de etichetele sau stickerel originale

⚠ Produsele care NU sunt acceptate pentru retur

❌ Produsele ce nu sunt insotite de ambalajul original

❌ Produsele ce au suferit daune fizice sau modificari

❌ Produsele ce au suferit modificari software

❌ Produsele ce nu sunt insotite de etichetele originale sau stickere

Cum returnezi produsul?

Inspecteaza produsul si asigurate ca l-ai pus in cutia lui originala impreuna cu toate accesoriile cu care a venit. Toata etichetele trebuie sa fie prezente pe produs.

Dupa ce ati initiat returul noi o sa va rambursam banii in 2 – 14 zile lucratoare odata ce produsul a intrat in posesia noastra.

Cheltuiala cu produsul si costul de transport vi se va rambursa integral pe un cont bancar sau printr-un mandat doar in cazul in care ati optat pentru livrarea Standard. Pentru livrarea Express costul transportului nu este inclus in suma de retur, acesta fiind un serviciu optional.

Completeaza formularul si asteapta confirmarea pe email.

Impacheteaza produsul si plaseaza produsul la curier cu adresa de la care a fost expediat.

🚚 Cheama curier rapid

📮 Vezi cel mai apropiat sediu al Postei Romane click aici

Dupa ce produsul a fost receptionat de la curier si a trecut inspectia, banii iti vor fi returnati pe contul IBAN ce a fost furnizat pe email.